Kontorsstädning

Kontorsstädning

Om du är trött på det krångel som följer med kontorsstädning, låt oss på Renahem Stockholm ta hand om det åt dig! Vi erbjuder kompletta tjänster i hela Stockholm med omnejd. Fyll bara i vårt formulär för att få en prisuppskattning redan nu – vi kontaktar dig inom kort.

Låt oss ta hand om kontorsstädningen
Kontorsstädning – för en bättre arbetsmiljö

Ett välstädat kontor har många fördelar. Det ger ett fräscht och inbjudande intryck, men det är också lättare att vara motiverad och effektiv när det är städat! Dessutom kommer du förmodligen att njuta mer av din tid på jobbet eftersom det inte finns några distraktioner från smuts och smuts som kan ta över vilket rum som helst på ett ögonblick (oavsett hur litet det är).

Kontorsstädning med trygga villkor

Vår städtjänst är ett säkert och ärligt sätt att få ditt hem eller kontor städat. Alla våra anställda genomgår en omfattande utbildning i hur man bäst rengör och underhåller olika ytor för att du inte bara ska känna dig nöjd utan också säker när du bor på en plats hela dagen!

Om något skulle ske under städningen kan du känna dig trygg vår ansvarsförsäkring – och om någon är missnöjd över städningen så låt oss veta det inom 3 dagar från det att städningen har genomförts. Då kan vi kontakta dig som kund och hitta en möjlig lösning. 

Vanliga frågor

Vi har vidtagit extra åtgärder för att du ska känna dig trygg med oss som leverantör.

Regelbunden städning bidrar till att hålla arbetsplatsen ren och bekväm. Några större rengöringar per år kommer att upprätthålla denna nivå av professionalism på ditt kontor, oavsett hur ofta du tycker att det behöver uppmärksamhet!

Du kan vara säker på att vi ger en 3-dagarsgaranti på alla städtjänster som du behöver. Vi kommer att se till att det inte är något fel på jobbet efter inspektion, och om du inte är nöjd av någon anledning (ett smutsigt hus är inte rent), är vårt team mer än gärna beredda att åtgärda det så snabbt som möjligt! Det skulle förmodligen hjälpa oss mycket dock; om det under er in/utflyttningsprocess – när ni väljer datum från vilka inspektioner utförs med en timme – att någon kunde dyka upp så att de inte behöver förvarning i förväg?

Som kund hos Renhem Stockholm har du rätt att förvänta dig den bästa servicen. Om det är något fel på vårt arbete och vi inte levde upp till dina förväntningar – kontakta oss så snart som möjligt! Vi vill att alla våra kunders kontor ska se så bra ut som möjligt så att de kan njuta av dem i många år utan att behöva oroa sig för att hålla rent.

Vi förstår hur viktig denna fråga är varför om en sådan uppstår inom 48 timmar efter städningen – ingen kompensation kommer att ges om den inte rapporteras i tid som tidigare då problemen togs om hand direkt.

Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknad) före den överenskomna städtiden har kunden rätt att avboka utan kostnad. För avbokningar som görs senare i förväg eller med kort varsel får de endast hälften av pengarna tillbaka i motsats till vad som förväntades när de bokade med oss tidigare för ett omedelbart städjobb som behöver tas om hand nu!