kundservice: 08-38 58 98
logo-final

Företagsinförmation

Stockholms Rena Hem Group AB
Org.nr 556771-9868

Besöksadress
Catalinatorget 9, 183 68 Täby

Öppettider & Telefon

Kundtjänst växel 
08-38 58 98 eller 08-75 64 644
öppen mån- fre 08:00-16:00

Ej brådskande ärende, skicka ett
mail till info@renahemstockholm.se

Öppettider under sommaren:

Vi har stängt kontoret under veckorna 29, 30 och 31.

Vi ber därför alla våra kunder att vänligast kontakta oss via mail. Trevlig sommar!

Familjen Öhrman i Åkersberga


referens

Enfamiljshushåll eller flerfamiljshushåll:

  Anders & Anna

Varför valde ni oss?
- Ni fanns tillgängliga, internet och i området/regionen

Vad upplever ni det bästa med oss (hemstädning)?
- Det fungerar smidigt, och flexibelt. Vi får avlastning

Om ni skulle rekommendera oss, vad skulle ni säga om våra tjänster?
- Ni anpassar er efter våra önskemål, bra städning, är noggranna och pålitliga.

Nöjd kundgaranti

Vårt mål är att våra kunder skall vara helt nöjd med våra tjänster och vi ger en nöjd kund garanti, där du som kund har möjlighet att inom 24 timmar efter genomförd städning höra av dig om det skulle vara något du är missnöjd med och få det åtgärdat kostnadsfritt!

Vi har kollektivavtal

Varje gång vi anställer någon har vi personliga intervjuer och begär dessutom utdrag från polisens belastningsregister. Vi har också väl genomarbetade rutiner för hantering av nycklar, koder och andra privata kunduppgifter.

Alltid samma städare

Det är alltid samma person som städar hos dig varje gång. Vid sjukdomsfall eller liknande är det en i förväg introducerad vikarie som genomför den schemalagda hemstädningen – vår kund informeras självfallet i förväg om alla tänkbara förändringar. Det ger både kunden och utföraren trygghet och skapar tillit de emellan.